Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

BAkaL MenempuH Perjalanan BAru......

tik...tok...tikk...tok....(jarum jam menjalankan tugasnya)....
hari semakin berganti...masa beredar lagi...dan terus beredar.....hurm..daku terasa masa semakin melewati...entah kenapa...macam cepat sangat hari berganti....belum puas lagi rasanya bercuti....(hehehehe) kini sudah menghampiri penghujung bulan jun.....Julai macam dah tak sabar menjelma....kalau ikut hati....lewatkan lagi satu bulan.....biar julai tertinggal sementara.....namun...x mungkin itu semua terjadi.....mana kan boleh di sangkal kekuasaannya....semuanya seperti sedia ada.....

hurm...(mengeluh panjang nampaknya)....
nak tak nak...aku kena juga menempuhi bulan julai ini....x pasti apa yg mendatang.....x pasti apa yg ku ras sekarang....esok...lusa....hurm.....satu lagi keluhan ku lepaskan.....semoga aku kuat menghadapi nya kali ini....aku kenal siapa aku....semoga kelemahan ku dapat diatasi...semoga perjalanan ini dapat ku tempuhi....semoga....ada pembaharuan dalam sinopsis hidup ku ini...semoga...kegembiraan menyelubungi....semoga keredhaan dan kerahmatan memayungi perjalanan baru ini...YA ALLAH.....semoga kau tabahkan lah hambamu ini...kuatkan semangatku...semoga aku mampu ...bangkit...mengejar ....mengharungi....impian ku.....

Selamat hendaknya...........


p/s.....

x tau la ape yg aku tulis kat atas nie....tp itulah ape yg aku rasa sekarang....x tau kenapa...tp kegusaran dan kebimbangan untuk menyambung pelajaran ku di peringkat ijazah di shah alam ..julai ini...sedikit sebanyak mengugat...emosi dan fikiran ku....semoga korg doakan aku...dapat mengarunginya.....AMiN..........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 komen:

Annuar Ali said...

jiwa kacau ke una?? huhu.. lex2.. life is complicated... :p

husna said...

husna-aku reddish:

aah pojie..,.biasalah ...mula2 nak masuk...huhu...