Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

result sambg degree.....

sekali lagi...ucapat terima kasih yg tidak terhingga kepada tuhan yg maha esa kerana memberi satu lg pengalaman yg tidak terucap dengan kata-kata...mmg tahap gumbira sangat ni....


kenapa ye...????kerana memberi aku satu lagi peluang untuk diriku membaiki taraf hidup serta rezeki di bumi...ini...alhamdulillah aku bersyukur yg tidak terhingga saat ini....

buat pengetahuan semua...aku telah di tawarkan untuk menyambung pengajian ku di peringkat ijazah dalam bidang SARJANA MUDA PENTADBIRAN KORPORAT (KEPUJIAN), FAKULTI SAINS PENTADBIRAN DAN PENGAJIAN POLISI, atau nama lainya BCA...yg kitaorg sebut2 selalu...

nampak gayanya aku bakal berhijrah ke bandar la yek....huhu...tahniah juga buat sahabat2 seperjuangan ku...terutamanya...classmates ku....dengarnya ramai dapat shah alam jugak ...jumpa korng kat sana ek.....hehehehe

teruja juga nak hidup kat bandar nie...takut jugak....manalah tau..x dpt sesuai kan diri...almaklum lah org kg.....menjadi kebiasaan mendengar ombak pantai...dan deruan angin sepoi-sepoi bahasa....nak di gantikan dengan...suasana yg jauh berbeza di bandar....kawan2 ku...aku memerlukan pertolongan kalian tau....hehe ....khas utk warga shah alam....


tp...demi masa depan akan ku tempuhi jua segala yg mendatang...doakan aku......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 komen:

Anonymous said...

ye ye! warga shah alam sdg mendengar.
bole sjaa, meh org tlg k? x de mslh momantai

-atiQah- said...

una!!! wah3...tahniah2!!!
bestnya dah nak sambung degree..
i wish you best luck! buat yg terbaik.. ;-)

miss lily said...

tahniah...
belajar rerajin....
huhu....

husna said...

thanks sume....insyaallah...saya akan bljr lbh lg....doakan kejayaan ku....

atilia...
nanti kalau ada problem aku contact kau...bg no phone.....

Annuar Ali said...

una jangan kena culture shock ok.. study rerajin, jangan jadi macam aku.. huwwwaaaaaaaaaaaaa!!

husna said...

thanks pojie.....insyaallah...aku cuba...doakan aku...tau...

Anonymous said...

gud luck...