Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

Bermulanya...episod baru.....

assalamualaikum....

huhu..x sangka dah masuk empat hari aku di Uitm kampus shah alam....haha...x sangka merasa jugak menapak di sebuah bandar..memang terasa sangat kelainannye duduk di bandar yg sememangnya sibuk...dengan manusianya...kenderaannya...bangunan2 yg tinggi...bentuk muka bumi yang bermacam2 jenis....huhu..terasa sangat2 merindui kampung halaman ku...hehe...

tapi inilah cabarannya....insyaallah..aku cuba mengharunginya....sememangnya...menuntut ilmu memang banyak cabaran dan dugaannya....sebagai contoh...situasi hari ini....huhu memang serabut sangat2...hari nie first day masuk kelas walaupun group belum di tentukan...hampir semua kelas kami masuk......first kelas, kelas human resources ...x belajar pun...tp di terangkan pasal silibus....kelas abis awal....pastu aku teman member pegi hep...haha...first time naik bas dalam uitm nie....mmg sesak...kalau ikut aku...mmg x naik sampai sudah.....tp mustahil la.....kan....

dalam cuaca yg mmg panas...dah macam mandi dah...berpeluh punya pasal....hhehe..ptg tue aku x balik kolej....sebab masa suntuk....ptg pulak ada kelas....so duduk kat surau je.....masuk kelas elektif ...social marketing....lecturer ok je...

macam semua berjalan lancar....tp...tetiba turun bilik KP...senarai group dah tampal...huhu..mmg serabut...bayangkan setiap subjek lain2 group....x tau la....mmg serabut....esok kena masuk kelas ikut group...huhu...kena sorang2.....x pe la.....

semoga hari esok..berjalan lancar.....amin....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: