Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

~~~Trilogi Cinta~~~


trilogi cinta.....

cerita ni tengah di siarkan di RTM...tak berkesempatan nak menonton....tapi mak aku salah seorang penonton yang setia....hehe.... sejak dia melayan cerita nie....dia dah ada hobi baru...nak tahu??? membaca novel.....haaaa...terkejut aku...x pe lah...mengisi masa lapang....bagus juga...... ape kaitan dengan tajuk entri????


mesti semua orang dah tahu yang cerita ini terhasil dari 3 buah novel penulis terkenal iaitu Sharifah Abu Salem.....iaitu :

Tak Seindah Mimpi,
Tak Semanis Impian,
Tiada lagi Cinta....

sebelum cerita nie di tayangkan di televisiyen, aku dah ada salah satu buku tersebut iaitu Tiada lagi Cinta....
aku memang minat novel...tapi sekarang dah agak lama tidak membaca....jadi koleksi novel2 aku belum banyak lagi......mak aku cakap cerita nie best...so ...dia minta aku carikan lagi 2 buku......aku berkesempatan lah untuk mencari salah satu buku tu  Tak Semanis Impian (sebab masa tu aku tengah bercuti)......

Hari ini....aku berjaya melengkapkan koleksi trilogi cinta ini dengan pembelian buku Tak seindah mimpi....mesti mak aku seronok....tapi lambat lagi la dapat bagi dia baca....nak kena tunggu aku balik dulu.....huhu... xpe.....yang penting aku dah melengkapkan koleksi buku2 nie...yeeeeeeeeaaaaaaaa.........






thanks to my housemate miza sebab tolong belikan...hehe

****************************************


novel seterusnya adalah:


novel br dalam koleksi aku.....
nampak macam best...teruja untuk membacanya.....tapi x tahu la bila dapat menghabiskannya....huhu

x pe..nanti dah hbs bace aku tolong review untuk korg,...... sebab nye....aku adalah peminat novel

so ...selamat membaca.....best tau......

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: