Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

~~~Pabila hati ini berbisik~~~

salam readers...(kalau ada yang membacanya)

sekadar ingin berkongsi rasa hati.....

dalam kesibukan menjalani rutin harian,pelbagai peristiwa berlaku ,pelbagai kerenah di hadapi dan juga pelbagai masalah yang timbul masih lagi mampu di atasi...

Namun.....

berhadapan dengan masalah hati.....sememangnya aku kalah lagi....tidak mampu aku mengatasi...keperitan yang di alami membuatkan aku lebih suka menyendiri....pelbagai persoalan bermain di fikiran.....namun ku rela pendamkan...

kenapa rasa itu hadir lagi?????
kenapa perlu sekarang..........
kenapa kali ini....ia mengugat emosi kecil ini????

kenapa??? kenapa???
(aku pun tidak mengerti)

aku akui...rase itu pernah hadir suatu ketika dulu...
namun...ku abaikan rasa itu dek kerana hormatkan dan rasa sayang kepada perhubungan sebagai sahabat yang ku kira lagi penting dari segalanya....
tapi kali ini....sekali lagi aku terpaksa tempuhi....

rasa itu hadir tanpa di undang.....
secara jujurnya belum ada keberaniaan utk aku kongsikan rasa ini...
tp ku luahkan jua walaupun bkn keseluruhanya kepada teman rapatku.....
aku penat menanggung keperitan ini seorang diri.....
aku harap mereka memahami...menyokong ku dan sentiasa ada di sisiku.......


****************************************

kuatkah aku utk bertahan????
rasa itu satu anugerah yang tidak terhingga ......
rasa itu...........
rasa " C_ _ _ _"






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: