Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

BaCa & MenaNg...... mari2...rebut peluang ini....

Peraduan Saya Mahu Hadiah PTS: Baca & Menang !!!!

anda suka membaca??? rebut lah peluang sementara masih ada...anda membaca dan berpeluang menang hadiah2 menarik dr PTS.... INGIN MENYERTAI???? BAGAIMANA???? sila layari web ini utk makluman lanjut.....BACA & MENANG (PTS)......

antara syarat:

1) Peraduan ini disasarkan kepada golongan pelajar sekolah dan remaja sempena musim cuti sekolah. Ia juga terbuka kepada semua individu yang berusia 7 tahun ke atas. Ini bermaknanya, golongan dewasa, ibubapa, warga emas juga berpeluang menyertai peraduan ini.

2)
Anda cuma perlu beli buku PTS dengan nilai minimum RM25 dalam satu resit dan anda sudah layak menyertai peraduan ini. Dapatkan borang peraduan daripada kedai buku yang menyertai peraduan ini, jawab 3 soalan dengan betul, tulis slogan yang kreatif dan isi maklumat diri.

senang kan???? apa yg anda berpeluang utk dapat....

1) Antara hadiah yang menanti mereka ialah telefon bimbit jenama Nokia dan Sony Ericson, PSP, PS2, iPod, Nintendo, kamera digital, netbook, dan lain-lain.

2) Selain itu, setiap pemenang hadiah mingguan turut akan menerima buku-buku terbitan PTS bernilai RM100 setiap seorang.

3) pemenang hadiah utama:
- barangan elektronik berserta set perpustakaan mini bernilai antara RM5,000 hingga RM10,000.
-Apa yang menarik, para pemenang boleh memilih sendiri buku apa yang mereka suka daripada beratus-ratus judul buku terbitan PTS.

dan banyak lagi......boleh bc sendiri dkt web ini: http://pts.com.my/index.php/peraduan/

so...ape lg...rebut lah.....


Dapatkan Buku Percuma Di Sini!

so..pendapat aku...mmg kempen yang bagus untuk cuti2 sekolah nie....mengisi masa yang terluang dengan perkara berfaedah.....cthnya membaca.......

p/s : thanks to PTS utk sumber info....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: