Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

salam jumaat....

semoga hari yang mulia ini di serikan dengan perkara-perkara berfaedah...
alhamdulillah..2 minggu sesi pembelajaran telah berlalu....setakat ini ..rasa sangat-sangat bersyukur kerana
segala yang di ajar dapat di terima...mengharapkan di teruskan di permudahkan menerima ilmu...


selagi ada semangat...akan ku cuba memperbaiki segala kelemahan yang ada....
masa semakin singkat....di harapnya....kali ini ..hasilnya lebih membanggakan....
risau juga dengan hasil semester lalu...dah x lama dah nak kuar....

mcm mana kalau rezeki bukan di pihak ku???mampu kah aku memikulnya....
ya allah....sememangnya di saat ini ...hanya mampu ku berserah kepada mu....kau yang menentukan
apa yang terbaik untuk ku....sesungguhnya aku berserah kepada mu....
moga kesudahan nya mengembirakan.....

ya allah...sesungguhnya aku sangat2 memerlukan kekuatan untuk hadapi hidup ini....

akan ku cuba yang terbaik.....berkati aku, rahmati aku...suluhkan cahaya kebenaran kepada ku....
sesungguhnya kau yang maha mengetahui....



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: