Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

~ Majlis Perkahwinan Along ~


Entri kali ini aku tujukan buat kakak aku...selamat pengantin baru ....semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...

ini pertama kali keluarga kami menguruskan majlis perkahwinan...punya la penat memang tak bleh lupa...nasib baik guna catering...kalau masak sendiri,....ish...tak dapat nak bayangkan macam mana letih nya....yang paling tak bleh lupa...orang lain sibuk bergembira di majlis kawin, aku plak tersadai dalam bilik gara-gara demam...kesian kan...

hari khamis malam 9/12..balik je dari kerja aku dah tumbang....may be sebab kena hujan petang tue...nasib baik pagi esoknya 10/12 (majlis akad nikah) aku ok sikit...dah bleh bangun dan tolong buat kerja...habis je majlis akad nikah aku dah rasa lain macam...malangnye aku tumbang lagi...petang tue bangun makan ubat je pastu tidur balik....nasib baik esoknya (majlis perkahwinan 11/12) aku dah ok.... siap jadi penyambut tetamu...haha...

nanti bleh tengok gambar....tema kali nie oren+putih...terima kasih kepada yang datang...best tengok tetamu yang datang...ramai sedara mara yang datang...dah macam family gathering....cuaca pun ok....sebelum majlis risau jugak ...takut hujan ...almaklum sekarang memang musim nya...tapi sampai ke petang panas ok je...malam lepas habis majlis baru hujan start turun....maka..tiba-tiba je aku tumbang sekali lagi.....nasib baik esoknya ok...dapat pegi keje macam biasa...tp aura demam tu tetap berbaki la dalam badan,...sekarang dah ok...


jom tengok gambar-gambar yang sempat di ambil:

 my sister

my sister +husband
my new family...

bersama sepupu-sepupu
dayang-dayang...hehe..(orang-orang penting majlis)


antara sedara-mara  yang hadir......

 
outdoor Picture:




akhirnya....semoga berbahagia sehingga akhir hayat...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: