Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS

SeLagi ada waktu.....

hari ini selepas berakhirnya peperiksaan akhir untuk semester ini..
baru aku terasa...banyak nye waktu.....pelik???
x pelik la....sebab sebelum nie..aku memang kesuntukan waktu untuk diri sendiri...
jadi masa yang ada ini aku isi dengan mengupdate 2 blog ku yang dah lama di tinggalkan...
sebenarnya banyak benda yang ingin di kongsi...macam biasa idea kering....
mungkin sebab jawab paper environment tadi agaknya...penat otak memikir jawapan 
(harap2 jawapan di terima...huhu)

selain dari mengupdate blog....aku memang suka main game...hehe,,,waktu nie la...nak main sepuas- puasnya....
lepas raya nie..aku start praktikal...(kat mana??/) hurm dekat salah satu law firm dekat dungun....wah2...
ada peluang nak jadi peguam nie...hehe,...ops...bkn peguam....Company secretary la...
.itu lah sepatutnya yang aku jadi hasil dari Bachelor of Corporate Administration....
.ala..jd peguam boleh ape...kan2.....boleh jgk... tp kena sambung blja lagi la...

ape2 pun aku mengharapkan urusan praktikal ini berjalan dengan lancar....
sebabnya...aku belum menerima response letter....(sabar2) nanti dapat la tue.......insyaallah...
semoga banyak benda yang aku dapat pelajari di sana....


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: