Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
RSS


BuKan YanG PerTama.....

sekadar berkongsi bersama.... bukan yang pertama....karya salina ibrahim..... novel yang baru selesai ku baca dalam masa terdekat ini.... jalan cerita nye yang menarik, bersesuaian dengan cara pengarapan ideanya...hehe macam penulis plak aku nie... sebenarnya aku x de la pandai sangat mengkaji novel2 or cerita-cerita nie...sekadar menjadi pembaca yang setia yang mencari kelainan dalam setiap novel or cerita yang baru.... bukan yang pertama.... rasenya memang sesuai di jadikan ikutan...sekadar menceritakan apa yang aku paham dalam cite nie la.....berkisarkan seorang perempuan , graduan universiti, insan yang cekal menghadapi sketsa kehidupan yang seiring dengan edaran masa kini. bagaimana yazmin zulaikha...bangun semula membaiki hidupnya walaupun pernah gagal membina karier di bandar akhirnya mencipta kariernya di kg halaman sebagai salah seorang pengusaha homestay dan memperkembangkan perniagaan makanan segera buatan tempatan..... macam tu lah sedikit sebanyak cerita novel nie...kalau nak tau selanjutnya...kena lah baca pulak...tak rugi...banyak input yang berguna yang boleh di pelajari dari novel nie... aku memang mencari kelainan dalam setiap novel yang aku beli...dalam dalam novel bukan yang pertama, memang banyak benda yang aku belajar....so setinggi tahniah kepada penulisnya...salina ibrahim..semoga terus menghasilkan karya-karya bermutu yang dapat mengembangkan minnda remaja masa kini....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komen: